perjantai 8. heinäkuuta 2011

Löytöjä

 Pitkästä aikaa tein löytöjä sekä kirpparilta, että halpahallista. Kirpparilta löysin tuon mielestäni hienon vanhan myrskylyhdyn ja siihen sopivan ripustuskoukun sekä vanhan kellastuneen kartan.
Raision Honkkarista nappasin tuon arkun ja pari muutakin suurempaa, joita koristaa amerikan tai englannin lippu. Olin jo aiemmin käynyt kuolaamassa niitä, mutta en raaskinut ostaa. No nyt ne olivat -50% tarjouksessa, joten ostin heti useaman eri kokoja.Noihin pojat saavat säilöä aarteitaan, lisäksi ne toimivat lisäistuimina, ovat sen verran tukevaa tekoa, että kestävät istua. Myös tuon kulahtaneen näköisen puulaatikon ostin Honkkarin puutarhapuolelta. Kaikki nuo menevät mökin somistukseen.

Toinen kaksosista ilahdutti äitiään tuomalla koulun päättäjäisistä tämän pikku patsaan.

Mukavaa viikonloppua. Helteitä luvassa, joten nautitaan kesästä.

3 kommenttia:

marjamatilda kirjoitti...

Ihania löytöjä! Tosi taiteilija tulosta hänestä, onnistunut patsas.
Helteisiä kesäpäiviä!

Willenmiina kirjoitti...

Onpas makee arkku!. Ihanaa kun noita hymypoikapatsaita taas nykyisin jaetaan...kyllä se pientä sydäntä lämmittää ja äidin varmasti myös (onhan se pieni palkinto kotiinkin, että kasvatus on mennyt hyvään suuntaan :D)

Annie kirjoitti...

Sulla on kyllä niin ihana koti ja mökki! Mä en kehtaa kyllä sua pyytään kylään tänne läävään.
Kiva toi hymypoikapatsas, mun luokalla ei niitä ole muistaakseni koskaan jaeltu.
Hyvää kesän jatkoa sulle!
Tervetuloa myös mun sivuille katsomaan mun mukamas elämää!